FEEEEEEEET! ♥

Jag har lust att resa någon stans, jag har lust att shoppa, jag har lust att sola, jag har lust att sova och jag har lust att få en gudomlig massage eller något. MEN jag ligger halv död i soffan, knöör i mig chips och cola. Eller har slutat nu för mår ju dåligt haha. Jag är jätte avundsjuk på Anna som ska åka till Turkiet på lördag, kvinnan är ju typ redan brun! Jag kan ta hennes brunhet hon kommer få.. Snart är det mat också, fan. Vilka problem jag har!

Jag har hittat lite bilder sen förr!

Jag och Anthon, tror vi är så där att jag är typ 4 och han ska fylla 3. Älskar att vi är såna hästmänniskor!

Grekland för herrans många år sen. 6år kan nog hända att jag är. Snorkel Torkel♥ Och Anthons badbyxor slår min bikini faktiskt! ♥


Jag på midsommar 96 eller något i den stilen. Älskar min mammas stil i bakrunden, hoppas verkligen hon bytte om innan firandet börja! Haha


Kommentarer
Postat av: Anna

Men Elin, kvinnan är ju typ inget brun alls, sadface. Åh gud vilka härliga bilder på dig och Anthon! Älskar också att ni är såna häst människor<333 Midsommar var både du och din kära mor yppiligt söta :) puss

2010-05-30 @ 15:52:59
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Mari

Anna du är brun som chokladsås! Eller bajs du får välja själv<3

hahaha Elin ni är lika mycket hästälskare som LiZel!!!!!!!! Söten

2010-05-30 @ 19:11:41
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Linnea

Elin det vill jag göra varje dag sååå :O

Lizzzel*******

gud vad söööta bilder!!! :)))))

elin det har alltid varit ngt med dig och hästar ;O

puuuzzz<3

2010-05-30 @ 20:26:24
Postat av: ellen

så otroligt söta små barn ni var, och är, hrmhrmhrm, jooooooooooo PUSSSPUSSPUSSSSS

2010-06-07 @ 13:49:05
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0