God moron världen! höh

Wake up in the moring... Årets än så länge låt kanske? Klockan är ungefär tjugo/kvart i åtta just nu. Den är 42 så kunde inte bestämma mig. Jag ska gå till skolan halv nio funderar jag på. Så kommer man halv lagom till klockan nio. YEAH!  Just nu har jag precis flyttat över korten och pengarna jag hade i min gamla plånbok till min nya. UHGHA! Jag älskar verkligen såna här små uttryck man kan skriva opp. Idag ska jag, de tre vännerna, Jerry och Anna åka in till stan antar jag. Skulle varit trevligt om vi var alla 6, självklart skulle man inte motstå om fler följde med. Ganska skönt att ha en morgon då man råkat gå upp alldeles förtidigt. Ska snart nu dricka mitt morgonglas o'boy. Den stunden är den bästa på hela dagen kan man nästan säga. Så får man en perfekt kick när man kommer till skolan så man slipper all deppighet. Tur så är det elevensval. Antar att vi ska öva på saker? Haha, inte direkt jobbigt. 
Men nu måste jag göra mig iording. Har mycket kvar...
Ha en bra dag! (eller som min mamma säger: Gö dig en bra dag!, hon menar något med att ingen annan kan göra din dag bra. Men det kan man ju..)  



Har snott bilden från Anna, men jag gillar sättet att blotta mig efter gympalektionerna:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ytterst fiin bild. Bra morgon för världen när Elin och de tre vännerna är vakna. Bajs!<3

2010-05-07 @ 19:22:23
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0