Hemma från Budapest!

Grattis Anna! Lite fudge på att du också är 16 år nu. Känner mig inte liga överlägsen längre.. Hmm. Men som sagt grattis! Hoppas du får en underbar födelsedag. Jag älskar dig, vännen!

Home sweet home.
Jag tycker det är synd att det är över nu, det vi hade längtat efter så länge. Men vi har haft så otroligt roligt så man lär verkligen ta sjuuuuukt mycket bonk för att inte minnas denna helg, eller ja weekend. Orkar inte skriva mycket idag, har inte sovit något på nu drygt35 timmar. Det började med att ALLA skulle dygna sista natten, eller många tror jag skulle det iaf. Men så satt vi i alla tjejernas "barnhemsrum" och pratade. (Jag och Anna hade eget rumt, lyx!) David och Alex vågade inte sova hos killarna.. Fjantar! Hah. Sen så blev alla rejält övertrötta. Vissa ville sova så vi pigga och glada gick upp till mitt och Annas rum. Där blev jag och David lite trötta så vi gick ner till barnhemmet igen. Där la vi oss i en våningsäng med roligt folk under. Blev inte att vi somnade, vi höll nästan på att göra det. Men då kom folk in. Anna och Linnea var helt otroligt jobbiga! Men dom satte iaf fart på mig, haha. Sen blev jag och David tvungna att byta säng så vi hamnade över Linnea och Anna. Vi hade inget täcke eller kudde så vi fick klara oss med kroppsvärme och Davids über snygga nya tröja. Men mongona under oss kom på att vi kunde dra upp till mitt och Annas rum, mycket springande! Där la vi oss skönt framför MTV. Jag var så otroligt sugen på kyckling! HUngern tog över mig!! haha. Sen så kom jag på att jag kunde ta en dusch så skulle mitt hår bli torrt vid sju tiden automatiskt. Klockan var nu runt 5 på morgon. Jag tog en dusch och när jag kom ut ligger de tre svinen och soover!!! Jag började prata med Anna, men tror inte hon var vid medvetandet. Så jag kröp ner bredvid David och kollade på MTV. Var fruktansvärt pigg! Så jag tog på mig kläder och började göra mig iordning. Sen så satt jag i sängen bredvid en sovande David, lyssnande på sovande Linnea och Anna och tittade på massa musikvideos. AS NICE! Blev dock sjukt kissanödig hela tiden av all cola. Damn. Efter ett tag vaknade dom. Och jag hade inte sovit en blund. Det har jag inte gjort än idag!
Det blev långt iaf så kan skriva snabbt om alla dagar:

Fredag:
Ankomst och vi åt konstig mat på hotellet. Sedan var det promenad genom stan.

Lördag: Busstur med rolig guide. Mat på saluhall (råkade bli Burger King) och marknad där. Blev köpt kommunistiska hattar, annat krigsgrejs och allmänt kommunistiska föremål. AS NICE! Efter det ett halvtråkigt museum. Sedan bad på riktigt roligt badhus. Hotellet, övertrötthet och inspellande av kommunistfilm av mig och Anna. Under den tiden hände ju mer eller mindre oväntade saker..

Söndag: Shopping! Flera timmar i stort varuhus eller vad det heter. Fikande och ätande ingick  haha. Efterdet enligt mig ganska meningslösa grottor. Därefter Café, åka taxi med rolig gubbe till hotellet och god mat på Jesus restaurang. Sedan detta roliga on tha hotell.

Måndag: Annas födelsedag! Hemfär där Timmy var bad-ass i dramat. Annars var allt ganska slappt.




(Anna gilllar posen?)




Något trött i Davids underbara tröja?  JA!


Kommentarer
Postat av: ellen

Hahah, LOVE IT! Det har varit bäst. Puss på dig flicka lilla (L)

2010-05-17 @ 21:01:01
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh tack för en underbar födelsedag plus de andra dagarna! Haha vi är fan bäst där i rummet när vi spelar in film och andra barn blir förvirrade samtidigt :) Åh vad trevliga dagar vi hade. Älskar den bilden på dig i Davids knä! :) Våran lilla klass och du. Älskar dig med sweetie<3

2010-05-20 @ 19:44:53
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0