His super sweet konfirmation

Göttans åt det glada folket!♥

Helgen har spenderats i Hottieland, eller Värmland som är dess lite mer "kända namn". Jag har verkligen haft en trevlig helg om man säger så! Lördagen behövs inte sägas så mycket om ;) Höhö.
Söndagen iaf så var det Anthons konfirmation. Riktigt trevligt. Dock är jag lite besviken på att inte konfirmanderna gjorde mer saker i kyrkan. De sa ungeför 2 meningar var eller något. Ganska kasst, men men. Efter det var det kalas hemma hos Anthon. FULLT MED FOLK! Trängdes nästan, men trevligt var det. Anthon fick massa pengar, blommor, sånt annat man får på sin konfirmation och MOPEEED. Det var typ hans "dröm moped" så det léendet man såg på honom där slår ganska mycket. Underbart att se honom sååååå glaaaaaaaaad! Eller ja, Anthon brukar la vara glad, men liksom ni fattar.

Idag har jag varit i skolan. Inte speciellt lång tid kvar nu, gött! Vi slutade strax efter 11 ( börjar bli som en vana typ?) och åkte till San Remo med Linnea, Ellen och Alice. MAT! Sen åkte vi hem till Mari där hon och Anna satt. Vi fixade lite grejer med filmerna vi gör i skolan.. Tillslut tröttnade man och gick hem.

Jag kom nyss hem igen från att varit och handlat. Hämtat mitt moppekort och systers körkort, ytterst trevligt! OCH nu åt jag upp det sista av min glass, hähähhhääh.


ANTHON! Bästheten ligger i släkten!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du har alltid för vilda helger där uppe i Hottieland. Haha det är mys. Älskar Anthons mopped! Så snygg :D Gillar att vi slutar tidigt :) Men vi är ju faktiskt värda det :) Körkorts barn är vi allihopa! Puss!

2010-05-24 @ 19:55:56
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: ellen

snggingmoped alltså! san remo, ohyeas. Real stuff<3

2010-05-25 @ 20:54:17
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0