Hör inte hemma där :)

Shuuue bre!
Klockan 10.20 ungefär kom jag in staplandes i mitt hus efter att ha varit och vandrat. Allt startade igår, pappa fick köra mig och Ellen till skrabbe för jag tyckte det var så pinsamt med denna stora väska, höö. Sen bar det iväg. Usch, jag har lovat mig själv att inte gå ut och vandra så här någon mer gång. Om jag ska sova i tält så får det vara en bra anledning till det. Att ligga sked med 6 pers kanske inte är det bästa i ett litet tält. Men varmt vart det iaf. På kvällen blev det mycket skitsnack framför brasan (?). Men det hände mycket där, jag råkade tutta eld på Jacks snören, Anna blev nästan utröstad trots hon var imun och Alice blev en ovanligt mysig lärare. Hände ju mycket mer menmen, vad som hände framför den brasan stannar där.
Nu har jag varit hemma lite mer än 5 timmar och 4 av dom har varit sömn. SKÖÖÖNT!

Mycket lite bilder. Ett och två har jag snott av Anna, men blev tvungen. Hoppas det är lugnt för dig! PEACE!


Angered centrum ♥


Power to Facebook i mobilen :)¨


Jag och Anna tar en powernap. Yeah!

Kommentarer
Postat av: ellen

Drama drama drama in the woods! Ja skeden var lite överskattad. Muu? voff? Mjaou. <3

2010-05-11 @ 16:50:12
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Det som händer i skogen stannar i skogen... r.i.p den mysiga brasan<333333 Ohh! Jag har bajs mellan tänderna! mys. VOOOFFF<3

2010-05-11 @ 19:12:13
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0