Huvudet i sanden

Morgon efter morgon vaknar man. Ganska skönt. Tänk om man var orolig för att inte vakna nästa morgon. Då måste man ju dö liksom. Haha, men usch. Nu är jag iaf nyvaken. Har bara sträckt mig efter min dator som nu ligger och mosar mig. Gäsp efter gäsp och halsovade till musik. Tur att telefonen ringde så mamma slutar tjöta på mig om allt jag ska veta om Budapest. Gaah, trodde det var jag som skulle vara närvös. Höhööö.
Igår så var det en sån konstig festival grejs i skolan. Helt meningslös. Så otroligt tråkigt! Efter det iaf så åkte jag och folk vidare in till stan. Anthon och hans konfirmation skulle på Liseberg i pisseregnet. Men dom är ju trots alla värmlänningar. Så då åkte jag och Linnea dit. Kul Kul.  Kvällen blev mer dramatisk med arga telefonsamtal. Så nu känner jag verkligen för att stoppa huvudet i sanden.
Idag blir det nog mycket packning. Jobbigt..

Bajs.




¨
Joel Lundqvist, myyys.




Kommentarer
Postat av: Anna

Huvudet i sanden. Naah, det hjälper nog inte. Packa packa packa! För imorgon drar vi!!! Bajs-puss på dig<3

2010-05-13 @ 11:59:32
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0