Imorse hade jag ont i min arm, sen hade jag inte det längre. Nu gör den ont igen.

Sommarnatt, när jag svävar fram i mörkret!

Haha, som Anna och felperson har fått reda på idag är mina tre tankar. Vilket motsvarar saker som jag vet inte vart dom kommer från. Haha, jag vill ha sommar iaf! Vilket det är imorgon! Eller iaf 1 juni, det gillas med att det är studiedag på onsdag så man får göra vad man vill imorgon. Kanske. Tur att det inte är snö ute idag, för min dag har varit fantastiskt ointressant som vanligt. Men ändå har jag jävligt roligt varje dag. Och varje dag blir jag bitchblickad av yngre människor, typ roligt? JAA! Dom är så mycket coolare än mig antar jag. haha. Jag är trött och ligger här och skrattar åt mig sjäv. Får såna konstiga idéer.


Inge konstigt alls..


Kommentarer
Postat av: Anna

Nej inget konstig alls! :))))<3

2010-06-02 @ 22:19:13
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0