Kärlek till skogen.

Definitivt härlig dag idag! Wunderbart väder! Iaf värmen!
Det var spexfoto idag, as nice! Haha. Kommunist, Javissit! Älskar att vi (en del av klassen) var kommunister. Det är verkligen ingen av oss är kommunist, tror jag. Så det var sjuukt roligt. Efter det fick vi sluta. Klockan var då 11. Åkte hem och åt. Hämtade ny klädsel och åkte hem till Ellen för att spela in på våran film i svenskan. Måste påstå att vi alla var oerhört snygga! Sen hem och ta dusch, åka till Porthälla och träffa den (kanske) nya klassen. Många störde jag mig på, men det fanns definitiv folk jag skulle kunna tänka mig att bli vän med! Höhöh.
Nu sitter jag iaf här. Imorgon åker jag till värmland. Det ska bli skit skönt. Upp till skogen och komma ifrån lite. Hela min barndom vilar ju där, så bara att komma upp dit gör en glad. Alla problem här i Göteborg glömms liksom bort. Jätte skönt, verkligen!
Måste skriva på mitt teknikarbete nu. Det ska vara inlämnat imorgon och jag har inte börjat än. GAAAH!


David David David min vän, David är en riktig kompis.  (Egetnligen ska det vara Sven låten handlar om, men jagtror inte jag känner någon Sven)
Annas bild är det också, men blir tvungen att ta den för mina egna bilder är så fula :)
Den vita kvinnan och mörka mannen  till vänster om oss kysstes aldrig. Damn! :(


Kommentarer
Postat av: david

ne att dom aldrig kysstes vi var helt säkra på att dom skulle göra det :O

2010-05-20 @ 21:33:07
Postat av: Elin

Fan vad arg man blir! ;s

2010-05-20 @ 21:35:27
URL: http://powercat.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag blev lite ledsen för att dom inte gjorde det. Sadface... Ha det bäst i dom mörka skogarna nu! Puss på dig min karamell. (Rimmar lite) :)<3

2010-05-21 @ 16:04:14
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: alice

jag såg dem kyssas!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-25 @ 21:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0