I try to laugh about it

Ännu ett inlägg av moi!
Har ytterst tråkigt.

Sitter och lyssnar på Abba för min pappa tyckte jag och han skulle lära oss dom låtarna. Min pappa är så rolig ibland. Dom har iaf åkt nu, skönt. Linnea har åkt till Rikard också, såå det är freee time i någon timme. Väderet suger och jag har ingen cola, höhö. Skulle vart det bästa för dagen om jag hade en cola bredvid mig. Men nu är det så att jag orkar inte springa ner till gula kiosken och köpa en. Trots att det inte är en kiosk längre..
Har hittat underbara byxor på Åhlens! De finns nog på Weekday också eftersom det var Cheap Monday. Jag ska nog ta och köpa dom nästa vecka. Hinner inte det nu och imorgon bär det ju av till Budapest! Min klass är nog ganska störd ändå som väljer att åka på klassresa till Budapest. Finns ju andra ställen haha. Menmen, det kommer nog bli skitkul. Måste packa, men mamma har typ tvättat alla kläder så dom är blöta. Hon typ tvättade dom som redan var rena, man vill ju inte vara smutsig i Budapest. Men ska nog kolla lite vad jag vill ha med mig, börjar dra ihop sig. Måste egentligen börja skriva på mitt Teknikarbete, med tanke på att det ska vara inlämnat på tisdag och jag vet inte om jag orkar skriva det på måndag.

Alla dessa rykten om att Ellen Pompeo ska lämna Grey's Anatomy gör mig förvirrad. Det står ju som tur är att hon inte ska lämna förän om två år isf. Ganska skönt. Vad ska hända med McDreamy då? Och vad är Grey's utan Meredith? Usch.


Dom ska fan köpas!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi är nog rätt så normal familj ändå :)

Skit snygga byxer! Köp dom, och om du inte vill så kan du sno dom :) Puss<3

2010-05-13 @ 16:15:31
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0