Nationella prov är överskattat

CHAA!
Sitter lycklig i mitt kök. Känner mig lite schizofren eftersom jag  ändrar mig hela tiden. Men liksom det är överskattat att tänka så, precis som NO och Nationella prov. Överskattat är ett sånt här sjukt underbart ord som egentligen känns meningslöst och vet inte riktigt vad det betyder.
Dagen idag har varit bra, eller ja. Om man räknar bort det maxade IG jag kommer få på nationella i NO. Jag tycker egentligen det känns lite skönt. Älskar den känslan när man inte pluggat på prov och sen kommer och ska göra provet och inte kan något. Men det löser sig!
Imorgon är det torsdag, torsdagar är inte speciellt jobbiga. Kanske, kanske. Men vad ska man göra åt det? På fredag börjar elevensval och vi ska la börja planera vandringen vi ska göra måndag till tisdag nästa vecka. Missar min systers studentbal känner mig lite elak för det, men liksom finns ju kort och hon hade nog bara tyckt jag var ivägen och sånt när hon springer runt här hemma. Sen på onsdag är det sån här "festival" på skolan. Tycker det är lite löjligt och överskattat. Torsdag är man ledig och fredag draaaar 9A:2 till Budapest YEAAAH! Det var typ 24 grader där idag sådet kommer wunderbar tror jag. LÄÄÄNGTAR!
Måste dock skriva om min kärlek Charles Babbage som är någon matematiker. Men fattar inte vad han har gjort. Verkar ha kommit på någon diffrensmaskin och analysmaskin, som ska antagligen vara föregångaren til datorn. Men är inte det skrivmaskinen? Äh, jag får la komma på något om inte Wikipedia räcker till!
PUSS.  Euw..


Challeboooii är söt. Kan dock inte hitta mitt Jesus block där jag kan skriva upp allt om honom..

Kommentarer
Postat av: Annaa

IG barn på alla MVG barn! Åh! Älskar att det gick så bra idag! Men va FAN, det löser sig!!!11 :) Puss på dig och skrivmaskinen<3

2010-05-05 @ 16:38:08
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Mari

Haha alla kommer få IG :) det gillar vi!<3

Fungerar inte Wikipedia? :O vart är världen påväg........

Åååh älska gamla människor!

2010-05-05 @ 17:56:45
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Elin

Oj, förklarade mig lite otydligt kanske.Men Mari du kan vara lugn, Wiipedia fungerar! :)

2010-05-05 @ 19:08:01
URL: http://powercat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0