Trasigt och blött, men vi lyckas ändå!

God morgon!
Jag tror inte riktigt det är min dag idag. Först vaknade jag vid halv 11 (?!), min mormor frågade om jag ville komma och dricka kaffe med henne. Men jag ville duscha först. Jag hittade exakt det jag var sugen på att ha på mig idag, men då hänger mina jeans jag hade tänkt att ha till och torkar sig! Så jag vart tvungen att börja tänka nya banor. Så nu blev det iaf att ha på sig randigt från MQ. HÄHÄ..  Sen så drack jag och mormor lite kaffe, det fick bli vanligt svart kaffe att stå ut med. Orkade inte hämta mjölk eller socker. Sen så kom mamma och pappa och drack kaffe med oss. Riktigt trevlig stund! Sen så skulle jag sätta mig vid datorn, men då hade ju hela internet fuckat upp sig. Så jag tänkte laga det, efter typ en miljon försök så lyckades jag. Precis när jag hade satt mig vid datorn igen så sätter pappa in någon jävla sladd på utsidan så vi får strömavbrott i hela huset. Men pappa visste att det bara var en pigg man behövde pilla på så skulle det fungera. Så sen behövde jag bara vänta några evigheter för att det skulle fungera igen! Så nu hoppas jag att allting ska vara bra resten av dagen! :)

Igår så började vi 9 och slutade 10.30. OTROLIGT skönt! Jag åkte hem och åt korv med mammi. Sen så tog jag och Mari tid till oss och åkte in till stan. Vi hade verkligen trevligt! Fick köpt present till morsdag. Jätte fin! Jag och Mari tog vägen om källaren i nordstan. På hissen på vägen upp tryckte vi in alla knapparna så den näste som skulle åka vart tvungen att åka med hissen som den ville. Gud va roligt det var! HAHA. Vi blev trötta sen, stackars oss. Så när jag kommit hem gick jag nästan direkt och mötte Linnea. Vi åkte vidare till skrabbe och träffade David och hans granne Alexander. Men jag och Linnea fick ett erbjudande och lämnade David och Alexander, om det inte var dom som lämnade oss. Men iaf så hade jag och Linnea tur i oturen! Vi är inte så fail ändå. Jag gillart! Haha. Men efter mycket roligheter åkte vi hem till Jyrkis med David. Jyrkis ville inte ha oss där men vi var där iaf :)

Nu har jag blivit ebjuden att följa med in till stan. Ska nog göra det, myys myys.

PUUSSSSSSS!


Ljusblå älsklings chinos -  Cheap Monday. Köpta på Åhléns dock haha
Lady Gaga t-shirt - New Yorker i Budapest
Spindelmannen strumpor - HM!
Vanlig cardigan som jag inte minns vart jag har köpt :)

That's sooo Elin och Linnea style (humor) !


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag skrattar åt åmal, även fast jag inte var med :) Rolig dag för er skitungar´:) Puss<3

2010-05-30 @ 10:38:18
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha jaa vi är fan såå failade när det gäller vissa saker och du har såånt flyt i andra saker kan man säga! ;O haha! jaa åmål möjliheternas stad! dit ska jag fan åka! :D

haha jaa och sms:en var ju väldigt fiina tycker jag! :D haha pusspådej<3

2010-05-30 @ 20:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0