Min mormor är wunderbar!

Blev vaknad tidigt idag med, blir la så när man sover på soffan. Sitter nu och tittar på reprisen för Eurovision Song Contest med min mormor. Min mormor tycker att alla som sjunger skriker bara, inte sjunger, bara skriker. Nyss var det Frankrike:

Mormor
- Men dom kan ju inte tycka dom är fina!
Elin- Joodå, så farligt är det inte.
Mormor- Men när dom har håret så och knappt en kjol som täcker rava (röven på värmländska). Idioter!
Elin- Tss, ge dig. Folk gillar det. Haha, ganska roligt att kolla på ju!
Mormor- Gud bevare mig! Idioter som hoppar runt så där. Vad betyer det där Alé?
Elin- Kan inte franska, men jag antar la att det är något sånt glädje rop som: HEJA! Typ eller något.
Mormor- Men att dom inte skäms! Hoppar runt så som dom idioterna gör där nere i Afrika!
Elin- Hahaha! Mormor, mormor...

Min mormor är så fruktansvärt rolig! Man kan inte motstå att älska henne typ! Haha.

Grattis Mamma på morsdag också! :)


Min och Maris presenter till våra madres. Såna plast grytlappar grejer som finns. As nice är dom haha. Känner att jag vill hjälpa mamma nu med maten framöver. Mamma blev iaf jätte glad! :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa haha, din mormor är rolig hon :) Blå hundar gillar din mamma :) och katter med<3

2010-05-30 @ 12:49:42
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Mari

Hahaha din mormor är en redig kvinna!

Min mamma älskar dem med! Hahaha hind<3

2010-05-30 @ 19:10:05
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hahaha jag älskar din mormor! ;) nu fick jag mitt goa skratt för dagen! :D jääj!

åhh fiina grytlappar! :) puuuuuuuuusssssssss

2010-05-30 @ 20:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0