Vals för Anna.

Det är snart ett år sen jag senaste satte mina spår på den här bloggen. Men min kära, och bästa vän Anna ville så gärna ha mer. Aldrig vila, bara mata. haha puss. nej men det året som gått har varit trevligt! det får jag iaf lov att säga. Jag sitter just nu i min säng och är grymt trött efter att ha sovit hos Alexander natten innan. Där jag spenderade till mesta dels av natten ensam, eftersom han jobbade. Så ligger livet till nu. Det är, som sagt, TREVLIGT! Nu börjar mitt huvud ta slut på idéer om vad man kan skriva för lustigheter här. så lägger upp ytterst fina bilder på Anna från det år som gått! 
Alexanders fest i vintras. Vem glömmer? Eller ja, vem minns ens..
Båda bilderna är på två otroligt goa bruds under bandets rep-pauser. Sannerligen lyckliga.
El happy family i Annas säng. Kärleksbarnet in the middle. Gose
oss.
Bussfärden hem från fest i Partille. En lagomt trött Anna. Åh. söt. (segt att inte la fylleöga syns, hähä. känner mig ego girl!)
Ännu en slags rep-paus. Lite senare i utvecklingen. RIP ladan. Gosin är iaf nöjd på tvättmaskinen!
Detta är nog den senaste bilden jag har tagen på oss tillsammans. Leva liv i Beyond Retros omklädningsrum är likamed najz. Du är bäst.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, du min fina. Vals för Anna låter fint. Vi kan ta en vals för dig med någon dag. Hemskt att minnet sviker på festen i vintras. Men jag vet att både du och jag var glada, så det gör inget. Du är bättre än bäst. På en skala mellan 1-23 är du en 24a. (Det är omöjligt att vara så bra) Najz. Haha. Puss

2011-07-19 @ 23:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0